Specjalna koszulka na Superpuchar Włoch
Juventus niestrudzenie dąży do podbijania nowych rynków, skupiając się w szczególności na Azji i Bliskim Wschodzie. Kolejnym przejawem tego trendu jest oficjalna prezentacja specjalnej koszulki, w której piłkarze wystąpią podczas niedzielnego meczu o Superpuchar, który odbędzie się w stolicy Arabii Saudyjskiej, Rijadzie.
Walka z Lazio o pierwsze trofeum możliwe do zdobycia w tym sezonie odbędzie się na stadionie uniwersyteckim King Saud. Aby uczcić tę okazję, piłkarze Juve będą nosić zestaw strojów z imionami zapisanymi w języku arabskim.
Dzięki temu wyborowi chcemy oddać hołd tradycyjnej formie sztuki – powiedział Giorgio Ricci, szef Global Partnerships and Corporate Revenue Juventusu.
Dzięki temu Juventus po raz kolejny staje blisko swoich fanów z całego świata, zaskakując specjalną koszulką, która potwierdza także nasze chęci do eksploracji nowych rynków.
Współpraca ze wspaniałym artystą, Shakerem Kashgarim, sprawia, że bardzo ważne spotkanie, takie jak Superpuchar Włoch, staje się jeszcze bardziej wyjątkowe.
Z kolei artysta, który zaprojektował koszulki, Shaker Kashgari, opowiada: kultura arabska jest zakorzeniona w dumie i pasji. To samo odnosi się do drużyn piłkarskich, zawodników i kibiców na całym świecie. Kaligrafia jest jedną z najstarszych tradycji, podczas gdy piłka nożna odgrywa coraz ważniejszą rolę w społeczeństwie. Ten projekt łączy doba te aspekty.
Koszulki „Home Authentic Riyadh Edition” trafiły już do oficjalnego internetowego sklepu Juventusu. W sprzedaży pojawiły się jedynie koszulki z specjalnymi nazwiskami i numerami Paulo Dybali, Cristiano Ronaldo, Matthijsa de Ligta, Miralema Pjanicia i Giorgio Chielliniego. Ilość koszulek jest ograniczona i wynosi 500 sztuk na nazwisko (dotyczy sklepu internetowego), a ich cena to 250€. Dodatkowo w chwili pisania tego tekstu wyprzedane zostały już koszulki Dybali, Chielliniego i Ronaldo. Koszulki można jednak zakupić również w dwóch sklepach stacjonarnych: Juventus Megastore w Turynie i sklepie flagowym w Mediolanie.
Źródło: juventus.com
Raczej „Dzięki temu wyborowi chcemy zarobić więcej pieniędzy”
Czyli juz calkiem sprzedajemy dusze klubu, takie czasy
Krótki, aczkolwiek dość bezsensowny i co ciekawe – pompatyczny komentarz. Jakim cudem chęć zbliżenia się do kibiców z danej części Świata miało by być zaprzedaniem duszy ze strony władz Juventusu?
Fajne, ale jak dla tych bogaczy to za tanie. Jak limited edition pod szejków to powinny iść za 500 euro sztuka. A tak w sumie to fajnie wyglądają .