Coppa Italia

einhard | 20 grudnia 2019

Specjalna koszulka na Superpuchar Włoch

Juventus niestrudzenie dąży do podbijania nowych rynków, skupiając się w szczególności na Azji i Bliskim Wschodzie. Kolejnym przejawem tego trendu jest oficjalna prezentacja specjalnej koszulki, w której piłkarze wystąpią podczas niedzielnego meczu o Superpuchar, który odbędzie się w stolicy Arabii Saudyjskiej, Rijadzie.

Walka z Lazio o pierwsze trofeum możliwe do zdobycia w tym sezonie odbędzie się na stadionie uniwersyteckim King Saud. Aby uczcić tę okazję, piłkarze Juve będą nosić zestaw strojów z imionami zapisanymi w języku arabskim.

Dzięki temu wyborowi chcemy oddać hołd tradycyjnej formie sztuki – powiedział Giorgio Ricci, szef Global Partnerships and Corporate Revenue Juventusu.

Dzięki temu Juventus po raz kolejny staje blisko swoich fanów z całego świata, zaskakując specjalną koszulką, która potwierdza także nasze chęci do eksploracji nowych rynków.

Współpraca ze wspaniałym artystą, Shakerem Kashgarim, sprawia, że ​​bardzo ważne spotkanie, takie jak Superpuchar Włoch, staje się jeszcze bardziej wyjątkowe.

Z kolei artysta, który zaprojektował koszulki, Shaker Kashgari, opowiada: kultura arabska jest zakorzeniona w dumie i pasji. To samo odnosi się do drużyn piłkarskich, zawodników i kibiców na całym świecie. Kaligrafia jest jedną z najstarszych tradycji, podczas gdy piłka nożna odgrywa coraz ważniejszą rolę w społeczeństwie. Ten projekt łączy doba te aspekty.

Koszulki „Home Authentic Riyadh Edition” trafiły już do oficjalnego internetowego sklepu Juventusu. W sprzedaży pojawiły się jedynie koszulki z specjalnymi nazwiskami i numerami Paulo Dybali, Cristiano Ronaldo, Matthijsa de Ligta, Miralema Pjanicia i Giorgio Chielliniego. Ilość koszulek jest ograniczona i wynosi 500 sztuk na nazwisko (dotyczy sklepu internetowego), a ich cena to 250€. Dodatkowo w chwili pisania tego tekstu wyprzedane zostały już koszulki Dybali, Chielliniego i Ronaldo. Koszulki można jednak zakupić również w dwóch sklepach stacjonarnych: Juventus Megastore w Turynie i sklepie flagowym w Mediolanie.

Źródło: juventus.com

Subscribe
Powiadom o
4 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
playmaker
4 lat temu

Raczej „Dzięki temu wyborowi chcemy zarobić więcej pieniędzy”

konik
4 lat temu

Czyli juz calkiem sprzedajemy dusze klubu, takie czasy

clyde_1987_
4 lat temu
Reply to  konik

Krótki, aczkolwiek dość bezsensowny i co ciekawe – pompatyczny komentarz. Jakim cudem chęć zbliżenia się do kibiców z danej części Świata miało by być zaprzedaniem duszy ze strony władz Juventusu?

OldLady
4 lat temu

Fajne, ale jak dla tych bogaczy to za tanie. Jak limited edition pod szejków to powinny iść za 500 euro sztuka. A tak w sumie to fajnie wyglądają .

Najnowsze artykuły:
Przejdź do paska narzędzi