Gracze Juve

tItOveN | 28 stycznia 2023

Trwają rozmowy w sprawie McKenniego

Przedłużają się rozmowy w sprawie Westona McKenniego. 

Jak wyjaśnił dzisiaj Gianluca Di Marzio, pomimo wstępnej sugestii transferu definitywnego, obecnie negocjacje dotyczą formuły wypożyczenia z opcją wykupu Amerykanina.

Juventus rozważa tę opcję, jednakże brak pewności co do wykupu Amerykanina oraz brak naturalnego zastępcy dla Juana Cuadrado może zniweczyć całą transakcję.

Media nie są także zgodnie w zakresie liczby transakcji. Dziennikarze stacji Sky Sport informują o ok. 30 mln euro oferowanych przez Leeds podczas gdy np. La Gazzetta dello Sport twierdzi, iż propozycja angielskiego klubu to kwota bliższa 25 mln euro.

 

Źrodło: Sky Sport/Romeo Agresti/LGdS

Subscribe
Powiadom o
11 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
anavrin_
1 rok temu

Spodziewalem sie po nim rozwoju, a tego nie ma. Takze pozegnam go bez zalu. Swoje dolozyli do tego trenerzy, stawiajac go na skrzydle albo generalnie rzucajac po boisku. Z tym, ze moze tak czynili wlasnie dlatego, ze Burger jest troche nijaki w swojej charakterystyce, no moze poza dobrymi wejsciami z glebi pola w pole karne (i tu faktycznie szkoda, ze grajac na skrzydle nie ma do tego sposobnosci).

ilcapitano10
1 rok temu

chyba każdy spodziewał się po nim więcej, bez żalu go pożegnamy, zwłaszcza, że młodzi dają radę, a kasa potrzebna jak nigdy. W Anglii powinien sobie poradzić

Bad_Magick
1 rok temu

Ktoś mi powie dlaczego ja te mecze dalej oglądam? Zaczynam się zastanawiać czy to nie jakiś syndrom sztokholmski…

andi
1 rok temu
Reply to  Bad_Magick

Chyba po to, aby zobaczyć, jak można zarabiać sporą kasę za bezowocną pracę i dalej trwać na stołku.

mario
1 rok temu
Reply to  Bad_Magick

Też się podejrzewałem o ten syndrom. Na szczęście dzieci naciskały żeby lepiej ten czas z nimi spędzić i dzięki temu nie oglądam tych obiboków.

Lucky1313
1 rok temu

Przed meczem z Atalantą byłem pewien, że zagramy agresywnie, z pełnym zaangażowaniem i jako takim polotem.
Mecz był petarda mimo tragicznej gry w obronie.

Po dzisiejszym meczu można stwierdzić, że zagraliśmy po staremu.
Po Allegriemu.
Bronimy we własnym polu karnym, nie presujemy (z Atalantą dało się).
Nie rozgrywamy płynnie akcji(z Atalantą dało się).
Nie kreujemy akcji(z Atalantą dało się).

I niech mi nikt nie mydli oczu drugą połową, kontuzjami, terminarzem i cholera wie czym jeszcze.

Allegri jest do zwolnienia i zajebiście przykro mi, że to się nie stanie.

Apo
Apo
1 rok temu

Banda kurew zniszczyla Juventus. Agnelli, Paratici, Allegri i kilku innych – pierdolcie się. Ten ostatni 2 miesiące walczył o Paredesa, to podsumowuje jego kunszt. Argentyńczyk jest wizytówka Maxa. Gatti gra w co 5 meczu, De Sciglio po 3 miesiącach, wchodzi do pierwszego składu, gramy 2 zawodnikami w ofensywie z czego jednym z nich jest Moise. O co tu kurwa chodzi? Koniec sezonu dla Juve. Od składu powinni zostać odstawieni De Sciglio, Sandro, Paredes, Rabiot, Kean. W ich miejsce ktokolwiek. Ps. Locatelli jest tak chujowy, że Bernardeschi przy nim wyglądał jak gość który będzie bealczyl o Złota Piłka. Allegri nie odejdzie,… Czytaj więcej »

anavrin_
1 rok temu
Reply to  Apo

Allegri ma byc punktem odniesienia w pionie sportowym. Nie wiadomo czy plakac czy sie smiac.

Marcelinio76
1 rok temu

Pan pseudo trener myślał że wystawi rezerwy , podstawa odpocznie na czwartek na puchar z lazio a on rezerwami spokojnie ogra sobie Monzę no i właśnie widzieliśmy jak ten super plan mu wypalił zero ładu , składu i pomysłu na grę .
Duzi osób tutaj pisało jaki ten Gatti to grajek 🙆‍♂️🙆‍♂️ No to dziś ( wedlug mnie nie tylko dzis ) pokazał gdzie powinno być jego miejsce .

Apo
Apo
1 rok temu
Reply to  Marcelinio76

Lepiej ogrywać beznadziejnego Gattiego, słabego Illinga, licząc że coś z nich będzie niż dawać szanse De Sciglio, Paredesowi czy Sandro.

Marcelinio76
1 rok temu
Reply to  Apo

Co do tych 3 muszkieterów o których napisałeś to się zgadzam , ale ja jednak wolałbym aby grał już Rugani bo ten Gatti jest tak drewniany i zwrotny jak boeing 737 nie wyróżnia się niczym poza tym że jest wysoki i może powalczyć w powietrzu

Najnowsze artykuły:
Przejdź do paska narzędzi