Inne

einhard | 14 września 2020

Raffles nowym partnerem Juventusu!

Umowa między Juventusem a Raffles Family Office (RFO), zgodnie z którą biuro z siedzibą w Hongkongu będzie Partnerem Regionalnym Klubu w Azji przez następne trzy lata, została oficjalnie zawarta.

RFO działa na terytoriach azjatyckich (w tym w Chinach i Singapurze), na których gwarantuje swoim klientom długoterminowe usługi.

Juventus i Raffles zgodzili się na to partnerstwo w imię wspólnych wartości, takich jak szacunek do rodziny, determinacja, zdecydowanie i wiara we własne możliwości. Umowa przewiduje szereg działań marketingowych w tym obszarze, w które zaangażowani zostaną również klienci i partnerzy Raffles, w oczekiwaniu na powrót pierwszej drużyny Juventusu do Azji w najbliższych latach.

Komentując partnerstwo, Giorgio Ricci, dyrektor ds. Przychodów Juventusu powiedział: Cieszymy się, że możemy powitać Raffles Family Office jako członka rodziny Juventusu. Ta innowacyjna współpraca reprezentuje otwartą i zróżnicowaną strategię Juventusu w zakresie współpracy z różnymi markami. Zarówno nasz klub, jak i biuro rodzinne Raffles mają solidną synergię w zakresie pielęgnowania rodzinnego dziedzictwa. Wierzymy, że to partnerstwo niewątpliwie wesprze dążenia obu marek do poszerzenia horyzontów w Azji.

Federico Palomba, dyrektor zarządzający Juventus APAC dodał: To partnerstwo, które jest jednym z pierwszych od momentu utworzenia naszego oddziału w regionie APAC pod koniec 2019 roku. Naprawdę pokazuje to znaczący sukces naszej obecności na rynku – szczególnie w Chinach. Pokazuje również ogromną wartość świadomości klubu oraz rozległej sieci Raffles Family Office. Z niecierpliwością czekamy na ożywienie partnerstwa poprzez rozwój spersonalizowanych akcji z Raffles Family Office, które są zgodne z ideałami jego klientów.

Na koniec Chiman Kwan, założyciel i dyrektor generalny Raffles Family Office, stwierdził: Raffles Family Office z dumą wspiera Juventus i staje się jednym ze strategicznych partnerów klubu w Azji. Partnerstwo RFO-Juventus jest symbolem wspólnych przekonań, zgodnie z którymi żyją obie organizacje – znaczenie ochrony dziedzictwa rodzinnego, wartość poświęcenia i jedności oraz tradycja wprowadzania innowacji w celu zdobywania nowych horyzontów. Cieszymy się, że możemy być związani z Juventusem, który uosabia naszą podstawową ideę tworzenia prawdziwych wartości w dynamicznej i rozrywkowej kulturze.

Źródło: juventus.com

Subscribe
Powiadom o
6 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Nocny Jastrzab
15 dni temu

a już myślałem, ze chodzi o chipsy Ruffles 😉

jacojaco/Kicek12345
15 dni temu
Reply to  Nocny Jastrzab

Albo o Rafaello.

Harun
15 dni temu

Ferrero (ci od Rafaello) chyba nie sponsoruje piłki nożnej.

anavrin_
15 dni temu

Przydałaby się informacja, czym konkretnie zajmuje się ta firma, by nie musieć jej guglować.

Wydaje się, że tym razem rzeczywiście można znaleźć powiązania między Juventusem a firmą współpracującą i te gadanie o wspólnych wartościach to nieco więcej niż pijarowe pitolenie. Nagłówki w Google mówią, że firma zajmuje się „Independent Asset Management, Wealth Management, Legacy Planning”, a Juventus to przecież firma rodzinna, obecnie już jedna z bardzo niewielu. Dodatkowo, jak sądzę, pierwsze dwa terminy to jest to co Agnelli – rekin biznesu – lubi.

tItOveN
Editor
15 dni temu
Reply to  anavrin_

Wciąż to dość enigmatyczne terminy, jak sądzisz, na czym to wszystko może polegać? Doradzą i zaplanują jak rozszerzyć swoją działalność w Azji?

anavrin_
15 dni temu
Reply to  tItOveN

Bardziej chodziło mi o to, czym ta firma zajmuje się w ogóle, a nie, co konkretnie zrobi dla Juventusu. Co do tego pierwszego, to są to właśnie cytowane przeze mnie powierzenie i zarządzanie aktywami (majątkiem) oraz „zarządzanie dziedzictwem/spuścizną”, które tutaj rozumiem jako zabezpieczenie przekazania majątku kolejnym pokoleniom, zabezpieczeniem spadków i darowizn. Takie tam usługi dla bogaczy, którzy chcą być pewni, że nic nie ruszy ich skarbca i że po ich śmierci majątek trafi tam, gdzie chcą.

Co do tego drugiego, to nie wiem, przypuszczam, że po prostu Juve będzie ich reklamować, a my dostaniemy za to hajs, czyli taki standard.

Przejdź do paska narzędzi