Coca-Cola nowym sponsorem Pucharu Włoch i Serie A
Coca-Cola została nowym oficjalnym sponsorem Coppa Italia, rozpoczynając współpracę podczas finału 17 czerwca.
Lega Serie A i Coca-Cola zawarły już porozumienie dotyczące Supercoppa Italiana, a teraz obie strony będą kontynuować współpracę w ramach Coppa Italia, zanim ostatecznie ta rozszerzy się na Serie A w sezonie 2020/21.
Lega Serie A i Coca-Cola ogłaszają wprowadzenie umowy o partnerstwie, która rozpocznie się finałem Coppa Italia 2019/20, zaplanowanym na środę 17 czerwca 2020 roku na Stadio Olimpico w Rzymie – czytamy w komunikacie prasowym.
Coca-Cola, firma działająca i wytwarzająca swoje produkty we Włoszech od ponad 90 lat, będzie współpracować z Lega w kontekście szerszego partnerstwa strategicznego i zostanie sponsorem tytularnym Pucharu Włoch, który w ten sposób przyjmuje nazwę „Coppa Italia Coca-Cola”. Będzie to finał pełen inicjatyw, które za pośrednictwem platform społecznościowych i cyfrowych zaangażują publiczność pozostającą w swoich domu przed, w trakcie i po meczu.
To umacnia relacje, które z powodzeniem rozpoczęły się w grudniu zeszłego roku od Coca-Cola Super Cup. Sponsoring Supercoppa Italiana 2019/20 był dopiero początkiem, a teraz kultowa globalna marka stanie się oficjalnym partnerem Lega Serie A w następnym sezonie sportowym 2020/21.
To partnerstwo jest częścią strategii i procesu globalizacji, które Lega Serie A ma wśród swoich priorytetowych celów, i potwierdza pozycję Coca-Coli w świecie piłki nożnej, który zawsze inspirował tę markę.
Źródło: tuttojuve.com
Puchar Coca-Coli, no ja wiem, ze z finansami krucho, ale to już przesada.
Nie chcę czegoś przekręcić, ale zaczynając swoją przygodę z futbolem (jakieś kilkanaście lat temu), w Naszym kraju właśnie (chyba) Coca-Cola i Danone organizowały turnieje dla szkół/drużyn amatorskich. Był to początek obecnego wieku a już wtedy organizacja i nagrody stały na prawdę na wysokim poziomie.
Myślę, że obecnie ta marka stoi jeszcze lepiej i współpraca z Nią wychodzi tylko na dobre.
Silna globalna pozycja, kojarząca się z radością i często właśnie ze sportem.
Nie ma co narzekać 😛
PS: wolę PEPSI 😀
„Silna globalna pozycja, kojarząca się z radością i często właśnie ze sportem.”
Mi Cola kojarzy się z drinkiem, ale kto co woli:D
To jest właśnie fenomen takich marek – mega niezdrowy napój kojarzony ze sportem. Pamiętam jak McDonald’s był sponsorem igrzysk olimpijskich, chyba w Londynie, i było to dość zabawne 😛
Wszyscy wiedzą, że to pieprzenie o wartościach, współpracy i celach to tylko PR. Liczy się hajs i tyle. Coca Cola płaci za reklamę, która ma im podnieść sprzedaż i poprawić wizerunek. FIGC też zadowolone, z wiadomych powodów. Każdy przyjmie pieniądze od każdego, nawet od McDonalda, Frito Lay czy wspomnianej Coca Coli, a potem zrobi się otoczkę i nikomu nie będzie przeszkadzało, że firmy te niewiele wspólnego mają ze zdrowym trybem życia (a już zwłaszcza Coca Cola, o której kłamstwach chyba swego czasu już tutaj rozmawialiśmy).
Ale że z czym przesada?