Inne

tItOveN | 4 października 2021

Koszulka Juventusu warta ponad 110 mln euro za sezon

Według Calcio e Finanza Juventus zwiększył wartość swojej koszulki dzięki nowej umowie sponsorskiej.

Bianconeri posiadają umowy z Adidasem, Jeepem i Cygames, a ostatnio dołączył do nich kolejny partner — Bitget.

Media twierdzą, że nowa umowa jest warta ok. 10 mln euro za sezon, co oznacza, iż teraz Bianconeri zarobią ponad 110 mln euro z tytułu sponsoringu na swoich koszulkach.

Jest to z pewnością dobra wiadomość pod kątem odbudowywania finansów klubu, które poważnie ucierpiały na pandemii COVID-19.

Źródło: juvefc.com/twitter

 

Subscribe
Powiadom o
3 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
anavrin_
3 lat temu
Reply to  tItOveN

Rozumiem, że w przypadku osób nie korzystających z socjali wystarczy dodanie strony do zakładek przeglądarki?:D (Co już, oczywiście, dawno temu zrobiłem).

A co do meritum, wydaje się, że niedługo koszulki piłkarskie będą tak obklejone jak żużlowców:D Może to być nieco zabawne, bo piłka to sport globalny i obraca się w niej potężnymi pieniędzmi, a taki żużel to sport niszowy, uprawiany w parunastu państwach świata (a mimo to i tak, jak dla mnie, na pół-profesjonalnym poziomie, ale to osobny wątek).

Gryfel
Admin
3 lat temu
Reply to  anavrin_

No wielka burza się rozwinęła w tym temacie od kiedy Juve ogłosiło dodanie Bitget na rękawie. Trzeba jednak wziąć pod uwagę, że przepisy o sponsorach na koszulkach regulują władze ligi. Możliwość umieszczenia sponsora istnieje od sezonu 2018-19. Czyli Juve albo stracił potencjalne 30 mln, albo uszczęśliwił kibiców przez 3 lata nie dodając logo nowego sponsora. Czy koszulki w piłce nożnej będą takie jak w siatkówce? W najbliższym czasie nie, bo we Włoszech dbają o estetykę koszulek. Wprowadzili ban na tła dla logo sponsorów, co dla mnie jest bardzo fajnym rozwiązaniem. Dzięki temu nie musimy już patrzeć na szkaradne logo Jeepa… Czytaj więcej »

Najnowsze artykuły:
Przejdź do paska narzędzi