Zarząd

Hu Kers | 8 czerwca 2023

Sktruktura organizacyjna na czas mercato z konfliktem Allegri-Calvo w tle

Na 30 dni przed rozpoczęciem nowego sezonu (letnie spotkanie na Continassa zaplanowano na 10 lipca) Juventus nie pozostaje bierny na rynku transferowym i wydaje się, że Francesco Calvo i Giovanni Manna prowadzą już negocjacje w celu wzmocnienia drużyny.

Jaka jest więc obecna konfiguracja obszaru sportowego Juventusu po sprzecznych plotkach krążących w ostatnich dniach?

Kto zajmuje się marketingiem Juve?

Według plotek zebranych przez Bianconeranews, obecny dyrektor ds. piłki nożnej Francesco Calvo będzie towarzyszył Giovanniemu Mannie, a później Cristiano Giuntoliemu (gdy tylko zostanie zwolniony przez Aurelio De Laurentiisa) we wszystkich negocjacjach rynkowych aż do oficjalnego rozpoczęcia rozgrywek.

Następnie, zgodnie z naszymi wcześniejszymi przewidywaniami, powróci do obszaru marketingu, praktycznie w tej samej roli, którą zajmował podczas swojego poprzedniego doświadczenia w Turynie. Giovanni Manna, który już wcześniej odgrywał rolę dyrektora ds. pierwszej drużyny, po zakończeniu swojego „czasowego” zadania może wrócić do NextGen lub przenieść się do innego klubu, aby zebrać doświadczenie (uwaga na Sampdorię).

Domowa wojna Calvo i Allegriego.

Scanavino próbował ugosić nieco pożar, ale jasne jest, że w Juve panuje zamieszanie. Sytuacja jest złożona i nie jest dobra dla nikogo. Allegri został potwierdzony, ale na rynku transferowym wszystko może się odwrócić o 180 stopni w ciągu pięciu minut. Allegri ma przeciwko sobie Calvo i część szatni.

Po takim sezonie, który miał Allegri pozostanie na stanowisku jest zwykle niemożliwe. Jeśli pozostanie, oznacza to, że Juve wzięło pod uwagę przetrwanie kolejnego roku przejściowego i skąpych satysfakcji. To nie jest normalne w żadnym klubie, zwłaszcza w Juve.

Del Piero gotów do powrotu?

Warto jednak zwrócić uwagę także na postać Alessandro Del Piero, charyzmatycznego byłego kapitana, który przez wielu przywoływany jest jako postać zdolna do odnowienia wizerunku odbudowującego się Juve. Obecnie były numer 10 Juventusu kręci kilka reklam dla głównego sponsora Starej Damy i nie można wykluczyć jego wejścia do firmy, być może w roli wiceprezesa lub nawet prezesa, biorąc pod uwagę, że obecny „zarząd techniczny” Ferrero-Scanavino, po zakończeniu gorącej fazy sądowej, może wkrótce nieco się wycofać.

Źródło: Mirko Nicolino

Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Najnowsze artykuły:
Przejdź do paska narzędzi