Transfery

maciejovsky | 25 stycznia 2022

Transfery LIVE (25.01.22 r.) – [23:40]: 68 + 7 mln euro za Vlahovicia

[23:40] Na tym kończymy dzisiejszą relację. Zapraszamy w kolejnych dniach! 

[23:37] Aston Villa proponuje wypożyczenie Rodrigo Bentancura, ale Juventus chce transferu definitywnego za 25-30 mln euro. Agent Bentancura domaga się pensji w wysokości 4-5 mln euro. The Villans oceniają sytuację. [Rudy Galletti] 

[23:30] Możemy skreślić Juventus z listy potencjalnych nowych klubów Bruno Guimarãesa. Lyon wysłucha ofert wartych minimum 45 mln € – donosi Mirko Di Natale.

[23:13] Warunki oferty Juventusu zostały finalnie ukształtowane: 68M € + 7M € premii. W sumie 75M €. Pozostały do ustalenia jedynie warunki przelewu. Sam Vlahović zarobi w Turynie 7M € rocznie – podaje Sky Sport. 

[21:32] Salernitana interesuje się Radu Dragusinem oraz Kaio Jorge’m – twierdzi La Gazzetta dello Sport.

[20:16] Portal Calcia e Finanza przeanalizował, co sprawiło, że Juventus mógł sobie pozwolić na transfer Vlahovicia.  Ma to związek z ostatnim podwyższeniem kapitału zakładowego o 400 mln euro. Około 80 mln euro z tej puli miało służyć „zachowaniu konkurencyjności sportowej”, o której mówił tzw. Plan Rozwoju na lata 2019/2024. Innymi słowy, zastrzyk gotówki został od razu przeznaczony na jedno konkretne wzmocnienie, które ma sprawić, że Juventus utrzyma (lub wzmocni) swoją sportową pozycję. Nie bez znaczenia było także uwolnienie się od pensji Cristiano Ronaldo w lecie.

[19:19] Mirko Calemme donosi, że Juventus skontaktował się z Milanem w sprawie Francka Kessiego. 

[18:52] Romeo Agresti: Źródła z klubu zapewniają, że de Ligt nie opuści Juventusu. Matthijs jest szczęśliwy w Turynie, ale nigdy nie mów nigdy, nie wiem, czy zostanie na przyszły sezon. Zobaczymy. Jeśli wpłynie wysoka oferta, klub ją rozważy.

[18:52] Michele Criscitiello: Oficjalne ogłoszenie transferu nastąpi w następne 36 godzin. We czwartek albo w piątek odbędą się testy medyczne, ale to zależy od stanu zdrowia Vlahovicia. Juventus przeleje całość kwoty w jednej transzy, a pieniądze będą pochodzić z rekapitalizacji.

[17:17] Sky: Juventus i Fiorentina są dogadane. Jutro zarząd Starej Damy spotka się z agentami Vlahovicia. 

[17:12] Aston Villa wkrótce złoży oficjalną ofertę za Rodrigo Bentancura. Piłka jest teraz po stronie Juventusu oraz samego zawodnika. [Romeo Agresti]

[16:20] Luca Momblano donosi, że wpłynęła oferta od Aston Villi za Rodrigo Bentancura, a Urugwajczyk negocjuje indywidualne warunki z angielskim klubem.

[16:15] Nicolò Schira poinformował, że Radu Dragusin może opuścić Sampdorię i dołączyć w ramach wypożyczenia do Salernitany.

[15:55] Brytyjski Telegraph Sport przekonuje, że Aston Villa posunęła się naprzód w negocjacjach dotyczących Rodrigo Bentancura.

[15:51] Sportitalia oraz serwis Calciomercato.com twierdzą, że Juventus prowadzi rozmowy z Cagliari w sprawie transferu Nahitana Nandeza. 26-letni pomocnik mógłby trafić do Turynu w ramach półrocznego wypożyczenia bez obowiązku wykupu po sezonie. Cała transakcja może okazać się wymianą wypożyczeń, w ramach której do Cagliari na pół roku trafiłby Kaio Jorge, którym interesuje się również Salernitana.

[15:30] Vlahović podpisze z Juventusem 4,5-letni kontrakt wart 7 mln netto rocznie. Do Fiorentiny trafi łącznie około 75 milionów euro – podaje Romeo Agresti. Inne źródła mówią o 70 mln euro + 5 mln bonusów.

[14:36] Według La Repubblica policja rozpoczęła „dynamiczną obserwację” domu Vlahovica w związku z nasilającymi się groźbami spływającymi w kierunku Serba ze strony kibiców Violi.

[13:58] JUVENTUS I FIORENTINA OSIĄGNĘŁY POROZUMIENIE W SPRAWIE VLAHOVICIA! [Romeo Agresti]

[13:35] Jeśli wszystkie szczegóły zostaną uzgodnione w najbliższych godzinach, Vlahović trafi do Juve już teraz w styczniu. Serb odrzucił w ostatnim miesiącu propozycje z klubów Premier League, w tym od Arsenalu, podobnie jak latem ubiegłego roku od Atletico Madryt – dodał Fabrizio Romano.

[13:14] Juventus złożył oficjalną ofertę za Vlahovicia, a Fiorentina jest gotowa ją zaakceptować: 75 mln €. Juve pracuje teraz nad warunkami indywidualnej umowy Serba – podał Fabrizio Romano. 

[13:08] Juventus uważnie analizuje możliwość sprowadzenia pomocnika Cagliari, Nahitana Nándeza. [Romeo Agresti]

[13:00] Vlahović coraz bliżej Juventusu! [Romeo Agresti]

[12:32] Fiorentina doszła do porozumienia z Basel w sprawie Arthura Cabrala, który zastąpi Vlahovicia – donosi La Gazzetta dello Sport.

[11:57] Juventus rozważa możliwość sprzedaży Bentancura. Bianconeri nie zaakceptują jednak ofert mniejszych niż 20 mln euro. Aston Villa pozostaje zainteresowana. 35% ewentualnej kwoty zarobionej na Urugwajczyku powędruje na konto Boca Juniora – podaje La Gazzetta dello Sport.

[11:38] Marco Branca, członek agencji reprezentującej interesy Alvaro Moraty w rozmowie z La Gazzetta dello Sport:

Droga do Barcelony nie jest już możliwa do pokonania w styczniu. Alvaro dobrze czuje się w Turynie i zobaczymy, co latem stanie się z Atletico Madryt. Z optymizmem patrzę na jego przyszłość w czerni i bieli. Podobnie jak Benzema, dużo pracuje dla zespołu. Alvaro, tak jak Karim nie strzelał wielu bramek zbyt wielu bramek, gdy grał obok Cristiano Ronaldo.

[10:56] SportItalia: Inter monitoruje sytuację Bernardeschiego.

[10:02] TuttoMercatoWeb informuje, że Anthony Martial jest niezwykle blisko opuszczenia Manchesteru United, ale piłkarz nie jest zainteresowany dołączeniem do Juventusu. To już pewne, że zostanie piłkarzem Sevilli – potwierdza Fabrizio Romano.

[10:00] Giovanni Albanese o sytuacji Vlahovicia (wpis z godziny 1:32 w nocy):

Vlahović chce trafić do Juve, a Fiorentina zamierza jak najwięcej zarobić z jego transferu, bo zdała sobie sprawę, że zrobienie tego w tym oknie może być lepsze dla wszystkich. Juventus traktuje transfer Serba jako inwestycję o niemal zerowym ryzyku.  Negocjacje mogą się zamknąć w okolicach 67 mln; nie będzie zawodnika na wymianę. Przyjście napastnika może odblokować sprzedaż Moraty do Barcelony. 

[09:48] Fabrizio Romano ze Sky Sport:

Juventus i Fiorentina będą dziś w bezpośrednim kontakcie w sprawie Vlahovicia. Juve jest gotowe do złożenia oficjalnej oferty w celu natychmiastowego podpisania kontraktu z Dusanem. Rozmowy postępują. Álvaro Morata ma nadzieję na przenosiny do Barcelony. 

[09:30] La Gazzetta opisuje również sytuację Arthura Melo: Brazylijczyk nie odejdzie z Juventusu na półroczne wypożyczenie. Bianconeri zaakceptują ofertę wyłącznie 18-miesiecznego wypożyczenia.

[09:25] La Gazzetta dello Sport: Aaron Ramsey odrzucił oferty Crystal Palace Burnley. Newcastle nie złożyło żadnej oferty za Walijczyka.

[09:14] Kibice Fiorentiny dają upust swojej złości.

[09:10] Fabrizio Romano twierdzi, że przenosiny Denisa Zakarii do Premier League wydają się mało prawdopodobne, co zwiększa szanse Juve na pozyskanie pomocnika. Najbardziej zdeterminowanymi i największymi rywalami Starej Damy w walce o Szwajcara mają być Bayern Monachium i Borussia Dortmund.

[09:06] Trener Arsenalu, Mikel Arteta, wypowiedział się na temat pozyskania Dusana Vlahovica i Arthura Melo:

Na pewno próbujemy, ale nie wiem, czy będziemy w stanie to zrobić, nie tylko my mamy takie zamiary, wiele rzeczy musi się wydarzyć. Rynek jest trudny i skomplikowany. Takie operacje oznaczają duże wydatki, musimy podejmować właściwe decyzje dotyczące piłkarzy, którzy naszym zdaniem naprawdę nam pomogą i przeniosą nas na wyższy poziom.

[09:01] Romeo Agresti podaje również, że Aston Villa wysłała swoich skautów na mecz Milan-Juve, w trakcie którego obserwowany był Rodrigo Bentancur. Nowy trener Aston Villi, Steven Gerrard, ma uważać 24-latka za „idealne wzmocnienie” środka pola.

[08:58] Według Calciomercato.com, Mohamed Ihattaren jest tylko o krok od dołączenia do Ajaxu w ramach 18-miesięcznego wypożyczenia z opcją wykupu.

[08:54] Romeo Agresti donosi, że jak tylko Juventus porozumie się z Fiorentiną, to Barcelona natychmiast zwróci się po Alvaro Moratę. Przenosi Hiszpana do Katalonii możliwe między środą a piątkiem.

[08:49] Tuttosport La Gazzetta dello Sport informują, że możliwe jest dołączenie Rodrigo Bentancura do Aston Villi Arthura do Arsenalu, co otworzyłoby szansę na sprowadzenie Denisa Zakarii.

[08:43] Według redaktora naczelnego SportItalia, Michele Criscitello, Juventus porozumiał się z Fiorentiną w kwestii transferu Dusana Vlahovicia. Mowa o 67 mln euro i bonusach. Zawodnik miałby przejść test medyczne w czwartek lub piątek.

Subscribe
Powiadom o
96 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Pepe_Mar
Editor
3 lat temu

Sam fakt, że pozbywamy się Bentancura i Arthura, a zostajemy z Rabiotem i Ramseyem jest dla mnie dramatyczny.

SonOvTheMoon
3 lat temu
Reply to  Pepe_Mar

W razie potrzeby Bernardeschi i Danilo mogą być przesuwani na środek pomocy

andi
3 lat temu
Reply to  Pepe_Mar

Jakby połączyć Arthura z Bentancurem, to mielibyśmy bardzo solidną „6”. A tak, jeden dobry w destrukcji i odbiorze, ale nie potrafi wyjść spod pressingu (do tego słaby mental), drugi z kolei słabszy w tych pierwszych elementach.

Newsio
Admin
3 lat temu
Reply to  Pepe_Mar

Pozbywamy się tych, na których są jacyś chętni. Ramsey to jest w tej chwili odpad na rynku transferowym. W dodatku obaj z Rabiotem maja bardzo solidne pensje

Pepe_Mar
Editor
3 lat temu
Reply to  Newsio
  1. Berna w środku mnie nie przekonuje, o wiele lepiej mu idzie jako skrzydłowy/napastnik. Danilo rzeczywiście tam często dje fajny popis.
  2. Rozumiem, że sprzedajemy tylko tych na których sa chętni, ale zostaniemy z totalnym szrotem.Zasadniczo ani Rabiota, ani Ramseya nie liczę w kategorii zawodników dostępnych w kadrze. Więc zostaniemy tak na prawdę z Locatellim, McKennim i opcjonalnie Danilo/Berna.
Michał
3 lat temu
Reply to  Pepe_Mar

To że ty z jakiegoś dziwnego powodu nie liczysz Rabiota nie znaczy że go nie ma i zostajemy z Locatellim i McKenniem

Pepe_Mar
Editor
3 lat temu
Reply to  Michał

To aden dziwny powód. Jak Rabiot jest na boisku, to tak jakbyśmy grali w 10. Jaki jest sens liczyć go w kwesti dostępnych pomocników?

Michał
3 lat temu
Reply to  Pepe_Mar

Obaj wiemy że to nie prawda

Pepe_Mar
Editor
3 lat temu
Reply to  Michał

Otóż nie. Dla mnie facet nie daje nic zespołowi. widać go na boisku dopiero jak zrobi głupią stratę albo faul.

damek86
3 lat temu
Reply to  Pepe_Mar

Wątpię, że Max pozwoli odejść Bentancurowi, to jego żołnierz. Rodrigo i Locatelli moim zdaniem nie do ruszenia.

Newsio
Admin
3 lat temu

Przyjście Vlahovia byłoby znakomitą wiadomością nie tylko nie tylko ze względu na jego skuteczność ale też wreszcie mielibyśmy na szpicy zawodnika, który jest silny, waleczny i potrafi dobrze grać plecami do bramki rywala. Przy naszej mizerii w pomocy oraz zamiłowaniu Allegriego do wspierania obrony przez prawie wszystkich na boisku rozwiązywałoby to kolejne dwa problemy: zyskujemy wreszcie realną możliwość gry „na ścianę”, moglibyśmy zagrać długą piłkę do napastnika, który jest w stanie ją przytrzymać i poczekać na kolegów waleczny, silny i wpierający pressing Vlahovic mógłby skłonić Allegriego do bardziej ofensywnego zestawiania linii pomocy. Reasumując to byłby imo zawodnik świetnie pasujący do… Czytaj więcej »

andi
3 lat temu

Dużo, nie dużo. Niedawno temu kupiliśmy Higuaina za 90, wprawdzie z bagażem (jednak tym niedobrym), ale już u schyłku. Vlaho nawet jak się nie sprawdzi (oby nie) to kasa się raczej wróci, młody, a zatem jescze ambitny, a na rynku z dobrymi 9 jest kiepsko. 30-40 krzyczą sobie za przeciętniaków (vide Sacamacca, Kean).

Newsio
Admin
3 lat temu
Reply to  andi

Za Higuina daliśmy 90 tylko dlatego, że taka był klauzula i bez niej AdL nie puściłby go do Juventus nawet za 150 milinów. Rynkowo raczej nie był wart tych pieniędzy ale to była jedyna szansa żeby sprowadzić sobie wybitnego snajpera na już.

andi
3 lat temu
Reply to  Newsio

Nie ważna jest przyczyna poniesionego wydatku, tylko jej cel i opłacalność. W przypadku zakupu Argentyńczyka przez Juve nie wyszło nam to na korzyść. Po części można było to przewidzieć, Higuain był już na ostaniej drodze, w meczach o stawkę często zawalał (już za czasów Realu), jego podejście było jakie było, każdy wie – z nadwagą (sporą) to można biegać w klasach niższych. Wybitnym to on nigdy nie był, jeden sezon miał wybitny w Napoli – a nasi się na to nabrali, ot co.

Last edited 3 lat temu by andi
NoGood
3 lat temu
Reply to  andi

Rzadko się loguję, rzadziej wypowiadam ale Twoje sformułowanie „Nie ważna jest przyczyna poniesionego wydatku” normalnie mną wstrząsnęło.

andi
3 lat temu
Reply to  NoGood

Czego nie rozumiesz? Słowo „przyczyna”, to wg sjp – zespół warunków wywołujących jakieś zjawisko; „wydatek” to suma wydana na coś. Odnoszę się do powodu dla którego owa kwota została wydana, a to czy było to związane z klauzulą, niechęcią prezydenta czy zaradnością poprzedniego klubu i jego agenta jest dla kupca (czyli Juve) bez znaczenia, a przynajmniej nie powinno być. Liczy się co klub sportowo zyska (a jak nie sportowo to finansowo).

Last edited 3 lat temu by andi
NoGood
3 lat temu
Reply to  andi

Panie! Jak można powiedzieć, że przyczyna jest nie ważna? Przyczyną była potrzeba zakupu napastnika.

didnthearnobell
3 lat temu
Reply to  andi

Nic, z tego co piszesz, nie jest prawdą.

Napoli w tamtym momencie deptało nam po piętach i kolejne zwycięstwa Juve w serie A były poważnie zagrożone.

Kupiliśmy ich najlepszego zawodnika po jego najlepszym sezonie w karierze – oprócz zysku typowo sportowego, to psychologicznie nie sposób tego przecenić, zwłaszcza biorąc pod uwagę jaką miłością Stara Dama jest darzona w Neapolu.

90mln było ceną za kolejne mistrzostwo i to wcale nie była wygórowana cena. To był doskonały transfer, który został zaprzepaszczony kompletnie niepotrzebnym sprowadzeniem Ronaldo, co było początkiem końca i Higuaina, i naszej zwycięskiej passy.

andi
3 lat temu

Od tej zrealizowanej i przepłaconej inwestycji (przypomnę, że wydaliśmy to wszystko co zarobiliśmy na bardziej perspektywicznym graczu czyli Pogbie) staczamy się ciągle w dół. Higuain miał u nas jeden średni sezon, drugi przeciętny, a resztę przemilczę. Co z tego, że wówczas mieliśmy mistrzostwo, patrz gdzie teraz tym, jak i innymi nietrafionymi inwestycjami jesteśmy, a gdzie dużo biedniejsze kluby, takie jak choćby właśnie Napoli. Czasami lepiej coś tymczasowo odpuścić, aby później zbijać korzyści.

Last edited 3 lat temu by andi
didnthearnobell
3 lat temu
Reply to  andi

To nie jest przepłacona inwestycja. A kolejne coraz gorsze sezony Higuaina nie są jego winą, a żenującym zachowaniem kierownictwa tego klubu.
Pogba pokazuje w każdym sezonie, jak bardzo perspektywicznym był graczem: nie jest liderem, nie rozwija się, za to zarabia kosmiczne pieniądze.
Sprzedaliśmy go w samą porę.

Poza tym, zgadzam się, że było dużo innych nietrafionych inwestycji, z czego naczelną był zakup Ronaldo, bo to była kotwica, która pociągnęła klub w dół.

andi
3 lat temu

Nie jest, a stać ten klub aby rok w rok płacił 90 baniek za mistrzostwo (jest bardzo prawdopodobne, że i bez niego wówczas byśmy go zdobyli)? To nie wina kierownictwa, że w końcu zdało sobie sprawę, że przepłaciło za 30-latka (który tak jak napisałem wiele nie pokazywał, owszem był dużo lepszy od naszego obecnie też przepłaconego Keana, ale to żaden powód do dumy równać się z takim graczem jak nasz obecny „snajper”) który wolał jeść niż ćwiczyć. Zarówno Pogba i Higuain nie pokazali zbyt wiele, tyle że Pogba pewnie sporo na złość robił ManU i był – w przeciwieństwie –… Czytaj więcej »

NoGood
3 lat temu
Reply to  andi

O ile można przeliczyć korzyści pozyskania Higuaina, to straty Napoli są już trudniejsze do policzenia. Stracili TOPa, który strzelił 36 bramek a zastąpili go Milikiem. Bardzo niewiadomo jak potoczyłyby się losy tamtego mistrzostwa.

Last edited 3 lat temu by NoGood
didnthearnobell
3 lat temu
Reply to  andi

Ty kompletnie nie masz pojęcia, jak przebiegał pobyt Higuaina w Juventusie.

andi
3 lat temu

Oświeć mnie. W pierwszym sezonie jako główny snajper (w najmocniejszym klubie ligi) strzelał co 125 minut, a w drugim gorszym (ale uznajmy, że jeszcze przyzwoitym), co drugi mecz. Mandzukic był często gęsto pierwszym (choć strzelec z niego co najwyżej średni) i jedynym wyborem wyborem (w ataku) Allegriego, bo Gruby często zawodził. Zapewne, gdyby przynajmniej grał tak jak w pierwszym sezonie (bramka co 130 minut, to nie jest szczególny wyczyn dla dobrych napastników, nie mówię o bardzo dobrych), to zapewne nie próbowano by się go pozbyć.

NoGood
3 lat temu
Reply to  andi

Trochę za bardzo wielbiony na tej stronie, nie wiem czy przez Ciebie też, Beppe Marotta powiedział kiedy ze to jedna z jego najlepszych transakcji.

andi
3 lat temu
Reply to  NoGood

Zezola trochę poniosło, chyba że miał na względzie finanse klubu lub potrzebę oglądania na boisku Leminy, a nie Pogby.

Last edited 3 lat temu by andi
luque10
3 lat temu
Reply to  andi

Zgadzam się z tym co piszesz. Higuain to był pierwszy, nieprzemyślany i mało opłacalny transfer z którego nie wiedzieć czemu dumny był Marotta. Ten transfer był grubo przepłacony, nie dał rady się spłacić, nie był przyszłościowy. Pozyskaliśmy zawodnika nie ze światowego topu, każdy wiedział o jego słabej psychice w ważnych spotkaniach, a także mającego problemy z wagą. Ponadto niemal 30 letniego. Ten transfer był tak chybiony, że brakuje słów ( podkreślam, że lubię Gonzalo 😉). Higuain jest obecnie w wieku Bonucciego, Benzemy, a młodszy od Ronaldo, czy Dzeko (który w tym samym czasie co Higuain, przechodził do Romy za ok… Czytaj więcej »

Last edited 3 lat temu by luque10
andi
3 lat temu
Reply to  luque10

Zapewne oglądasz mecze częściej, niż moi poprzedni rozmówcy, którzy może akurat trafili np. na mecz w którym Higuain z Dybalą fajnie rozegrali obronę bodaj Udine. Też gościa lubię, teraz przydałby się nam ówczesny Higuain (wobec tej mizerii w ataku), co nie oznacza, że w tamtym okresie to był dobry transfer. Ta spora kasa ze sprzedaży Pogby mogłaby znacznie lepiej rozdysponowana.

luque10
3 lat temu
Reply to  andi

Mam podobne zdanie. Załóżmy, że w tamtym czasie bierzemy Dzeko ( koszt ok 14 mln), do rozdysponowania zostaje 76 mln, a zamiast Leminy i Rincon ( razem ok 20 mln) mielibyśmy jeszcze chociaż możliwość wzmocnień w każdej formacji ( to jest 96 mln do wydania).
Wiem, że to gdybanie. Ale podejrzewam, że z Dzeko i jakimiś potężnymi wzmocnieniami w innych formacjach też zdobylibyśmy Scudetto, a gadanie jaki to fajny był transfer jest zwyczajnie nie na miejscu.
Wspomnę tylko, że w taki Kante zasilił wtedy Chelsea za ok 35 mln…

andi
3 lat temu
Reply to  luque10

Dzeko może nie był tak dobrym napastnikiem, jak Higuain, ale miał inne podejście do treningu, a osobowość też powinna mieć znaczenie przy transferze. Dlatego, mimo że rok starszy gra jeszcze w Europie, a nie jest na emeryturze w USA.

luque10
3 lat temu
Reply to  andi

O to chodzi, Dzeko nadal jest główną siłą jednej z najsilnijeszych ekip w Serie A, Higuain natomiast od 4 lat (? Sorry nie chce mi się sprawdzać) to cień piłkarza, zawodowca i profesjonalisty.

Last edited 3 lat temu by luque10
Bianconero62
3 lat temu

Odejście Moraty i któregoś pomocnika, oraz przyjście Valho + Zakarii w tym okienku byłoby czymś niemożliwym tydzień temu. Jeśli oboje trafia do nas, to będę podekscytowany i trochę zaniepokojony, bo takie sytuacje mają drugie dno. Pewnie odejdzie Dybala, albo De Ligt, obym się mylił.

sbr
sbr
3 lat temu

Vlahovic zgadza sie jest fajnym graczem tylko jest jedno male ale… przy Allegrim ten pilkarz odnotuje kolosalny spadek formy . Max zaraz mu wbije do glowy nasza filozofie gry ”defensywna” gdzie jego zadanie bedzie cofanie sie na nasza polowe i robienie za pomocnika.

Pepe_Mar
Editor
3 lat temu

Swoją drogą kibice Violi (no może bardziej kibole) grożą i obrażają każdemu zawodnikowi swojego klubu, który jest łączony z Juve. Jak to ma zachęcić innych piłkarzy do przyjścia do tego klubiku?

OldLady
3 lat temu

Dla tych którzy zamiast cieszyć się, to już snują czarne wizje : czy Wam można jakoś dogodzić? Juventus pokazuje, że jest w grze. Że nie odpuszcza, że nie chce przepaść. Napastnika i tak musimy kupić bo odejdzie Morata za pół roku lub będzie konieczny jego wykup za 50 milionów. Więc jak mamy dać 50 za Moratę to już serio lepiej dać 67 za młodziana, który może być absolutnym topem, a na którym pewnie nie stracimy gdyby nie wypalił w 100%. Kwestia pomocników to inna sprawa. Nietykalni to Loca, McKennie – reszta może iść na sprzedaż (oczywiście nie wszyscy na raz).… Czytaj więcej »

NoGood
3 lat temu
Reply to  OldLady

35 za Moratę. 2×10 mln już zapłaciliśmy

OldLady
3 lat temu
Reply to  NoGood

To i tak za dużo i nie zmienia zasadniczo mojego osądu na tę sprawę.

luque10
3 lat temu

Przyjście Vlahovicia i Zakarii, w miejsce Moraty i Bentancura?
Przecież to jak gwiazdka w styczniu 😎
Serio, jak Dusan zostanie jeszcze w styczniu piłkarzem Juve, otwieram coś porządniejszego z mojego zbioru whisky 🥃😁

neq1897
3 lat temu
Reply to  luque10

Ooo to to to… 😁 Zdrówko 💪🔥💥

Gaara
3 lat temu

Jesli Vlaho przejdzie do nas to bedzie mega transfer, nie ma w tym momencie lepszej 9 dostepnej na rynku. Jak Allegri to wykorzysta to inna sprawa. Natomiast taki transfer to inwestycja, na ktorej sila rzeczy sie nie straci a mozna tylko zyskac. Jeszcze jakis sensowny pomocnik i jest szansa ze nawet z Allegrim na lawce powalczyc o LM.

Gregor del Ptasior
3 lat temu

Jak się widzi takie wyrzygi jak te transparenty „kibiców” Violi to się człowiekowi odechciewa działać w świecie piłki. Takie dzbany zawsze muszą psuć klimat i zachowywać się jak małpy na wybiegu. A co oni myśleli? Gość jest absolutnym topem i wiadomo było, że lada moment będą oferty z topowych klubów. Myśleli, że zostanie i w pojedynkę sprawi, że Violi triplette wyrwie? No błagam…

Marcelinio76
3 lat temu

Zgoda w 100% z tym co napisałeś, ale zastanawiam się czy zachowywaliby się tak samo jakby odchodził gdziekolwiek indziej niż do Juve ?

kubak
3 lat temu

Inna sprawa, że po takich transparentach kibice sami stawiają zarząd Violi pod ścianą. Bo niby co? Viola się nie ugnie, nie sprzeda Vlaho w styczniu i Vlaho będzie z miłością grał dla kibiców którzy go wyzywają i grożą śmiercią?

damek86
3 lat temu

Takie 1-4-3-1-2:
Szczęsny
Cuadrado-De Ligt-Chiellini- De Sciglio
Bentancur-Locatelli-McKennie
Dybala
Morata-Vlahović
Ciekawe jakby to hulało, na papierze wygląda zachęcająco.
Ostatnie dni, godziny mercato będę bardzo ciekawe.

jb
jb
3 lat temu
Reply to  damek86

Bardziej prawdopodobne zakładając, że przyjdzie Zakaria (przynajmniej póki Chiesa kontuzjowany) jest ustawienie 1-3-5-2
Szczęsny
De Ligt-Bonucci-Chiellini
Cuadrado-McKennie-Zakaria-Locatelli- Pellegrini
Dybala-Vlahović
Chyba najlepsze co w takim układzie moglibyśmy wystawić. Zwalnia to trochę Dybalę z zbyt głębokiej gry, Loca też może grać wyżej, a na skrzydłach nie grają pseudoskrzydłowi (np. Rabiot). Zapewnia też w miarę stabilność w obronie.

sbr
sbr
3 lat temu

Nawet jak Vlahovic przyjdzie to kto mu te pilki bedzie dogrywal ? Bentancur , Rabiot ? Jak dostanie 2 pilki przez caly mecz to bedzie dobrze

anavrin_
3 lat temu

Wbrew pozorom, Morata jako dubler dla Vlahovicia i ewentualnie rozszerzający pole manewru w ataku jako boczny napastnik to nie jest głupia opcja. Tylko co wtedy zrobić z Keanem… I skąd wziąć hajs na wykup AlVARo. Niemal na pewno musi zostać „poświęcony”.

Last edited 3 lat temu by anavrin_
Pepe_Mar
Editor
3 lat temu
Reply to  anavrin_

Jakby cena była bardziej realna, powiedzmy w okolicach 20-30 mln, to byłby dobrym zmiennkiem/partnerem Vlaho. Ale za to co sobie rządą Atletico to nie ma szans.

NoGood
3 lat temu
Reply to  Pepe_Mar

35 mln zostało dla Atletico

Calcio Maestro
3 lat temu

Agent Moraty bierze to samo co agent Przydatnego. Obaj skończą w Barcelonie 😀

OldLady
3 lat temu

Zaniepokoił mnie ten agent Moraty. Po pierwsze skreśla Barcelonę – może pod coś gra, ale nie wiem pod co. Po drugie – przyrównuje Moratę do Benzemy – oderwanie od rzeczywistości jak Morawiecki opowiadający o cenach chleba.

Pepe_Mar
Editor
3 lat temu
Reply to  OldLady

W czym nam to przeszkadza? Mamy go tylko na wypożyczeniu, wykup jest opcjonalny (za tą kwotę to praktycznie pewny brak wykupu). W najgorszym wypadku będzie bardzo dobry zmiennik/partner dla serba (jeżeli dojdzie zakup do skutku). Jak agent bedzie odwalał manianę, to na tym tylko Morata może ucierpieć.

OldLady
3 lat temu
Reply to  Pepe_Mar

Przeszkadzało mi to będzie – bo będzie tłok na 9tce i Vlaho straci sporo minut. Teraz zaświtało mi jednak, że może to być zmiana systemu kosztem Dybali. Może Allegri chce grać dwójką napastników? Ciekawe.

Pepe_Mar
Editor
3 lat temu
Reply to  OldLady

Wejdzie max, cały na biało i wrzuci w ataku Keana z Vlaho, a na skrzydłach Cuadrado z Berną i będą wrzutki przez 90 minut 😀 Dybala i Morata bedą wchodzić na ostatnie 10 minut ratownaia wyniku.

OldLady
3 lat temu
Reply to  Pepe_Mar

Może tak być.

NoGood
3 lat temu
Reply to  OldLady

Gdyby Alvaro budował całą swoją karierę na byciu 2-3 napastnikiem to byłoby to najlepsze rozwiązanie dla wszystkich. Ja osobiście myślę, ze Alvaro w duecie z Vlahoviciem stanowiliby lepszą parę niż ten ostatnimi Dybala

Pejo
3 lat temu

Odświeżam co chwilę stronę i czekam aż zobaczę taki nagłówek, Vlahović oficjalnie piłkarzem Juventusu. No a w tedy leje i leje tego trunku % do oporu 🙂

neq1897
3 lat temu
Reply to  Pejo

Zdrówko 💪💣🔥

SonOvTheMoon
3 lat temu

75 mln? skoro mamy płacić więcej niż Prade mówi na konferencji ( 70 mln ) to domyślam się że dlatego żeby przekonać Viole do płatności w kilku ratach

wojojuve
3 lat temu
Reply to  SonOvTheMoon

Pewnie chodzi o 67mln + 8mln bonusow.

jaza005
3 lat temu

To,że teraz kupujemy Vlahovicia jest pewnie związane z Raiola i de Light który jednak nie gra tak jak w Ajaxie. My schodzimy z tych niby 150mln do powiedzmy 90 i go sprzedajemy a Mino nam w zamian załatwia Pogbe i Romaniogliego. 3 za 1. Dobrać Zakarie , sprzedać Rabiot,Ramsey,Arthur, odejdzie Dybala i nagle zrobi się prawie 30 mln …

OldLady
3 lat temu

Jaram się jak pochodnia. Czekam na oficjalkę.

luque10
3 lat temu

Wrzutka Agrestiego

Screenshot_20220125_142550.jpg
pogon
3 lat temu

Są doniesienia, które mówią o tym, że latem wróci do Juve trójka: Rovella, Fagioli, Mandragora. I ta trójka bezkosztowo miałaby zastąpić Ramseya, Arthura i Rabiota. Środki ze sprzedaży Francuza i Brazylijczyka miałyby być przeznaczone na skrzydło i boki obrony.

Pepe_Mar
Editor
3 lat temu
Reply to  pogon

To byłby dość odważny plan. Bez chociaż jednego porządnego pomocnika z doświadczeniem w topowej lidze (np. Zakaria), widziałbym dość młodą i niedoświadczoną formację pomocy.

pogon
3 lat temu
Reply to  Pepe_Mar

To chyba nie wyklucza Zakarii. Może ten by wszedł w miejsce Bentancura.

Pepe_Mar
Editor
3 lat temu
Reply to  pogon

Bentancur w sumie w wieku Mandragory. Doświadczenie na poziomie Serie A podobne. Nie śledziłem jego wystepów w ostatnich latach, wiec nie wiem na jakim poziomie aktualnie gra. Jeżeli na podobnym co Rodrigo, to można by uznać, że wymiana 1:1 z uzyskaniem kasy. Jak dojdzie Zakaria to bedzie tłok 😀 Może z dwójki Rovella-Faglioli zostanie tylko jeden.

luque10
3 lat temu
Reply to  pogon

Pomoc Locatelli, Mckennie, Zakaria, Fagioli, Rovella, Mandragora?
Wchodzę w to 😉 obecnie jedynie pierwsza dwojka coś pokazuje, Bentancur zagrał jeden dobry mecz, Arthur dwa. Rabiot gra bez, jaj cały sezon, a Ramseya i tak nie ma.
Gorzej by nie było, taniej napewno.

Gregor del Ptasior
3 lat temu

Ostatni raz się tak jarałem przy okazji transferu CR 🙂

Halupa
3 lat temu

I super. Teraz tylko przejść na 4 3 3. Na szpicy Vlahovic na jednym skrzydle Morata na drugim Cuadrado I można walczyć o top 4.

andi
3 lat temu
Reply to  Halupa

Morata powinien odżyc, bo szpica mu nie służyła, pytanie czy Allegri też się zmieni i nie scykorzy, grać dwoma w ataku

Halupa
3 lat temu
Reply to  andi

Powinien. Obecnie w Europie nie gra się tak archaicznego futbolu jak u nas.

Last edited 3 lat temu by Halupa
Halupa
3 lat temu
Reply to  Halupa

Miało być antyfutbolu

jacojaco/Kicek12345
3 lat temu

Bawią mnie te zachowania kibiców. Nie ma to jak grozić śmiercią lub uszkodzeniem ciała gościowi, który kopie piłkę z innymi facetami, którzy robią to samo za ciężki hajs.

neq1897
3 lat temu

Dzieki tym małpą mamy chociaz pewność ze Vlahovic nie zostanie tam ani minuty dłużej… A że chce do Juve i Juve go chce 💪💣 „w to mi graj” 🙉

Last edited 3 lat temu by neq1897
clyde_1987_
3 lat temu

Szczerze mówiąc nawet w momencie, kiedy mówiło się o tym, że Vlahovic jest bliski przenosin do Juventusu, to nie chciało mi się wierzyć, że to faktycznie nastąpi. Serb już dziś prezentuje się znakomicie na poziomie Serie A, a jeżeli będzie się dalej rozwijał w takim tempie, to będziemy mieli do czynienia z jedną z najlepszych dziewiątek globu. Sam zawodnik zdaje się logicznie myśleć o swojej karierze. Chce rozwoju w lepszym klubie, ale jak sądzę, zdaje sobie sprawę, że przejście z marszu do silniejszej ligi i klubu mogłoby się dla niego okazać przedwczesne, dlatego też decyduje się na taki, a nie… Czytaj więcej »

pogon
3 lat temu
Reply to  clyde_1987_

A ja się osobiście dziwię kibicom Violi. My przecież za wszystkich tych piłkarzy (poza Chiellinim chyba) zapłaciliśmy naprawdę gruby hajs. Gdyby Viola umiała go spożytkować choćby tak jak Atalanta to już by dawno grała w pucharach. Kluby ze środka tabela kasę z Juve i innych czołowych klubów traktują jako raczej coś dobrego. Tylko, że kibice Violi mają chyba jakiś kompleks na tle ich dawnej ,,potęgi”. Nie zdajać sobie sprawy, że od kilku dekad Fiorentina to jest klub przeciętny we Włoszech.

archiasz
3 lat temu
Reply to  pogon

Akurat Fiorentina wydaje się mieć najlepszy projekt od lat. Zdolny trener, raczej trafione transfery i graja dobrą piłkę, nawet jak jeszcze brakuje im regularności. Teraz ten nowy napastnik Cabral wydaje mi się bardzo interesujący, jeśli wpasuje się w serie a może być o nim głośno. A pieniądze z Vlahovica sfinansują pewnie jeszcze inne pozycje. Nie ma też co przywiązywać wagi do teatralnych, emocjonalnych wypowiedzi Commisso, ładne pieniążki od Juventusu wyciągnął i wygląda, ze jest mocno zaangażowany w projekt we Florencji.

neq1897
3 lat temu
Reply to  clyde_1987_

Do tego jeszcze Chiellini 😂💪

luque10
3 lat temu
Reply to  neq1897

Chiellini grał we Fiorentinie na wypożyczeniu 😉

pogon
3 lat temu
Reply to  luque10

Otóż nie. Chiellini był współwłasnością Juve i Fiorentiny. Skończyło się chyba na wymianie kopert.

luque10
3 lat temu
Reply to  pogon

Jeden pikuś. Te współwłasności i tak powodowały ogrywanie zawodników dla silniejszych klubów, ale pewnie masz rację.
Niemniej nie był to przypadek, jak wyżej wyminione.

clyde_1987_
3 lat temu
Reply to  pogon

Chiellini trafił do nas, zaś po rozegraniu kilku sparingów zdecydowano się go oddać do Fiorentiny wraz z Mareską i Mikkolim, co wówczas nazywało się współwłasnością. Po rozegraniu dobrego sezonu w barwach Violi wrócił do Turynu, co bardzo mnie ucieszyło, ponieważ od samego początku byłem fanem jego talentu. Od razu zaznaczę, że nie zawsze miałem rację w kwestii przydatności tego czy innego zawodnika:)

anavrin_
3 lat temu

Wymiana Jorge za Nandeza, choćby na pół roku, na duży plus.

pogon
3 lat temu

Nie lubię tego stylu gry Bentancura, ale uważam, że to jest pomocnik w dalszym ciągu bardziej przydatny zespołowi od maminsynka, sejfa i krezusa. To nie on powinien być pierwszy w kolejce do opuszczenia klubu z tego grona. Zwłaszcza, że klauzula z Boca jest dla nas mało korzystna. Jako zadaniowiec z grą w odbiorze radzi sobie dobrze pod warunkiem, że wyeliminuje te idiotyczne straty.

Bad_Magick
3 lat temu
Reply to  pogon

Zgadzam się, że wszystkich pomocników to na pewno nr 3 po Manu i McDonaldzie.
W sumie to zaimponował mi w meczu z Milanem, miał wiele kluczowych odbiorów i nie bardzo mamy zawodnika, który mógłby pełnić taką rolę.

Chinook
3 lat temu
Reply to  pogon

Na dobrą sprawę, aż ciężko mi uwierzyć, że Allegri dał zielone światło na ten transfer. Bentancur to jest jego człowiek. Jest najszybszym naszym pomocnikiem, grającym dosyć twardo, bardzo dobrym w odbiorach, niezłym technicznie, z pewnymi niestety ograniczeniami jeśli chodzi o budowanie gry i praktycznie nie strzelającym bramek. Kogo będziemy wystawiać z takimi przeciwnikami jak przyjdzie nam grać z takim Interem, Arthura?? Może o kogoś jednak tak naprawdę się staramy, kto zapewni nam intensywność w środku pola hmmm

wojojuve
3 lat temu

Właśnie przeczytałem, że Kessie ma kontrakt do czerwca! Jeśli udałoby się go wyciągnąć teraz za grosze lub w czerwcu za free to byłoby rewelacyjnie. Pewnie jest alternatywą dla Zakarii. Każdy z nich za free powinien być dobrym wzmocnieniem (Kessie sprawdzony w lidze nawet bardziej). Wtedy można spokojnie sprzedać Bentancura, a jeśli by obydwaj przyszli to również Rabiot lub McKenniego.

Marcelinio76
3 lat temu
Reply to  wojojuve

Szkoda trochę tego Berny , ale jak jest okazja na Zakarie i Kessiego to brac wszystkich a później będziemy się martwić jak to poukładać 😂😂

wojojuve
3 lat temu
Reply to  Marcelinio76

Masz na myśli to, że to miałaby być wymiana Kessie-Berna? Ciekawa transakcja, myślę, że pozytywna dla wszystkich. Osobiście byłbym szczęśliwy gdyby nasz nowy Padoin został z niższą pensją (2.5-3.0). Zakaria wygląda na idealne zastępstwo Rabiot, a Kessie Bentancura. Jeśli nawet wpadłoby „zaledwie” 30mln za obu to i tak świetny deal dla nas.

Marcelinio76
3 lat temu
Reply to  wojojuve

Dokładnie tak , ale chyba trochę nas poniosło 😉

luque10
3 lat temu
Reply to  wojojuve

Kessie to kozak, w miarę młody. Ciekawe ile chce kontraktu, bo to najważniejsze. Jako piłkarz i wogóle to bez dyskusji w miejsce kogokolwiek ( Berny, Rabiot, Ramseya, Bentancura, Arthura).
Btw. Szybko się ogarnąłeś z kontraktem Kessiego 🤣

Nie ma na to szans, ale byłoby zacnie. Do tego młody Rovella i nie miałbym pytań.

wojojuve
3 lat temu
Reply to  luque10

To prawda, ale do tej pory nie łączono nas z nim, więc nie interesowałem się jego kontraktem. Kessie i Romagnoli byliby świetnym uzupełnieniem składu tanim kosztem. W miejsce Urusa i Demirala. Nie dość, że nieco większą jakość to jeszcze zysk finansowy.

Marcelinio76
3 lat temu
Reply to  luque10

To chyba przez ten super dzień z Dusanem V. w roli głównej tak nas trochę fantazja już ponosi 😂

Gama92
3 lat temu

Panowie no właśnie nie zapominajmy że w leci dostaniemy kasę za Ronaldo i Demirala i chyba Pjace to zawszę coś wpadnie : )

Najnowsze artykuły:
Przejdź do paska narzędzi